Kundeservice
Har du spørgsmål, kommentarer eller søger du information om vores produkter er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Brug gerne formularen herunder, hvor vi besvarer henvendelser på hverdage 9-16
Vedr. Reklamationer. Hos Taffel sætter vi en ære i at give dig en god oplevelse. Derfor gør vi vores ypperste for altid at levere produkter af den højeste kvalitet. Skulle du alligevel ikke være tilfreds med de produkter, du har købt, så skriv en besked til info@taffel.dk. Husk at inkludere et par ord om hvad du er utilfreds samt datomærkningen.
Vedr. Sponsorater. Har du et sponsorat, som du mener, passer godt med vores brand og strategier, så send os en besked med al relevant info (herunder info om arrangementet, antal personer/produkter, mål- og aldersgruppe, leveringsdato og leveringsadresse).
Vær dog opmærksom på, at vi modtager rigtig mange henvendelser, og der derfor kan forventes op til 2-3 ugers responstid. Hvis du ikke har hørt fra os indenfor denne periode, er din ansøgning desværre ikke blevet taget i betragtning.
VIGTIGT: Vi besvarer henvendelser på hverdage 9-16. Ved helligdage forvent derfor længere besvarelsestid.