Indkøbskurv 0
 

Kundeservice

Har du spørgsmål, kommentarer eller søger du information om vores produkter er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Brug gerne formularen herunder, hvor vi besvarer henvendelser på hverdage 9-16

Vedr. Reklamationer. Hos Taffel sætter vi en ære i hver gang at give dig en god oplevelse. Derfor gør vi vores ypperste for altid at levere produkter af højeste kvalitet. Skulle du alligevel ikke være tilfreds med de produkter, du har købt, så kan du sende billede af pose inkl den vigtige produktionskode printet på posen til info@taffel.dk Alternativt sende pose og indhold til: Taffel Lyskær 8, 2730 Herlev. HUSK at inkludere et par ord om, hvad du er utilfreds med SAMT adresse, e-mail og telefonnummer. Du vil modtage kompensation for porto samt køb af produktet.

Vedr. Sponsorater. Har du et sponsorat, som du mener, passer godt med vores brand og strategier, så send os en besked med al relevant info (herunder info om arrangementet, antal personer/produkter, mål- og aldersgruppe, leveringsdato og leveringsadresse).

Vær dog opmærksom på, at vi modtager rigtig mange henvendelser, og der derfor kan forventes op til 2-3 ugers responstid. Hvis du ikke har hørt fra os indenfor denne periode, er din ansøgning desværre ikke blevet taget i betragtning.

VIGTIGT: Vi besvarer henvendelser på hverdage 9-16. Ved helligdage forvent derfor længere besvarelsestid.

 

 

Kontakt

Taffel Snacks, Estrella AB
Lyskær 8, 2730 Herlev
+4580882181


Sociale Medier

Facebook

Instagram